Žemaitijos grožiai

Posted by redzina91 on 2017 rugpjūčio 5 in Lietuva |

Be kelionių – negyvenimas, tad kai tik galime, keliaujame. Šįkart keliavome į Žemaitiją. Norėjosi pamatyti bažnyčias, Šatrijos kalną, Biržuvėnų dvarą ir dar ką nors gražaus. Kelionę pradėjome nuo Kaunatavos, kur gyvena viena mano pažįstama, kuri kolekcionuoja skirtukus. Tačiau mes nesusitikome, gaila… Kaunatavoje yra labai graži bažnyčia, sutvarkyta aplinka.

O miestelio pradžioje dar ir cerkvė yra. Gražioje vietoje gyvena žmonės. Toliau keliavome į Upyną, ten norėjome pamatyti bažnyčią, tačiau miestelis nepaliko įspūdžio.

Sekantis taškas Šatrijos kalnelis. Bet… Važiuojant link Šatrijos pamatėme didelį paminklą, kuris skirtas Vytautui Didžiajam.

Šį paminklą pastatė ūkininkas, kuris augina avis (turi jų daugiausiai Baltijos šalyse). Apžiūrėję paminklą keliavome link Šatrijos. O jau koks įspūdis… Nerealiai gražu ir kiek toli matosi. Tiesiog ilsiesi žiūrėdamas į tokį grožį.

Iš Šatrijos keliavome į Luokę. Iš ten kilęs vienas mano geras draugas Artūras. O bažnytėlė kokia graži Luokėje… Ir sutvarkyta viduje, ir aplinka graži. Pasistengė kaimelio gyventojai.

Dairydamasi ką aplankyti, radau Biržuvėnų dvarą, kuris dabar sutvarkytas (buvo sudegęs) ir galimas jo lankymas – vedamos ekskursijos apie dvarą.

Kaip įdomiai papasakojo apie dvarą… Ir kaip viskas sutvarkyta ten. Deja, dvaras degė, tad nieko nėra išlikę autentiško, bet stengtasi kažką padaryti, kad tik dvaras nebūtų padarytas viešbučiu. Ir gerai, kad niekas nieko nepadarė, o dabar puiki vieta edukacijoms.

Dar užsukome į Janapolę, Žarėnus ir Medingėnus.

Tokia buvo ta mūsų kelionė. Neilga, tačiau turininga. O kita kelionė vėl bus į Žemaitiją, tik jau su dideliu tikslu 🙂

1 Comment

Comments are closed. Would you like to contact the author directly?

Copyright © 2016-2024 Varlė keliauninkė All rights reserved.
This site is using the Desk Mess Mirrored theme, v2.5, from BuyNowShop.com.