Eilinė kelionė į Vilnių ir atradimai

Posted by redzina91 on 2016 lapkričio 16 in Lietuva |

Penktadienio rytas ir aš kaip kiekvieną mėnesį susidedu daiktus ir keliauju į autobusų stotį ir į Vilnių. Nieko nėra geriau nei trumpas išvažiavimas iš Šiaulių. Stotyje užeinu pas tetą, o ji kaip visada klausia, ar mama įdėjo valgyt. Taip, mama pagarsėjusi tuo, kad pasirūpina. Pasikalbam ir einu į autobusą. Kelionė 3 val., tačiau vis pamiegant tos valandos praeina greitai. O štai ir Vilnius. Nusigaunu iki namų, o tėvas manęs jau laukia. Taip, šįkart aš ne viena. Užvalgom ką mama įdėjo ir šnekamės. Ir jis pastebi, kad aš kažkokia linksmesnė ir klausia, ar susitiksiu su kokiu draugu ir jeigu susitikinėju su kažkuo, tai jam pasakyčiau. Taip, aš buvau šeštadienį ne viena. Tačiau vis dar penktadienis.
Taigi, pavalgom, susidedam daiktus ir važiuojam į miestą. Jis išlipa prie darbo, o aš važiuoju toliau. Turiu pasiimti skirtukus iš mokslų akademijos bibliotekos. Ten manęs laukė net 4 skirtingi skirtukai išleisti kitiems metams. Malonu, kai bibliotekai negaila padovanoti į mano kolekciją jų. Na o toliau į arkikatedrą, pasimelsti, uždegti pora žvakelių.

Kol šalta, karuselė miega

Tada per Pilies gatvę iki Subačiaus gatvės ir prie barbakano. Ten mano secret place kaip vienas žmogus pasakė. Ten dabar vis nueinu. Gražu pasižiūrėt kaip atrodo miestas. Tada einu į bastėjos muziejų. Nieko ten tokio ypatingo, tačiau gražu rūsyje, man patinka tokios vietos. O ir baziliskas ten gyvena. Tada ėjau pažiūrėti šalia esančių Č. Milošo laiptų su jo žodžiais lietuvių ir lenkų kalba.

Č. MIlošo laiptų fragmentas

Kadangi netoli Bernardinų bažnyčia, tai užeinu į ją. Ir vėl į senamiestį. Pasivaikštau dar, užeinu į Dievo gailestingumo bažnyčią, pasimeldžiu. Ir tada susiskambinu su tėvu, kad eisim į Nacionalinę dailės galeriją. Susitinkame prie sakurų ir nueiname. Galvoju, kokia bus paroda, jeigu tai apie kompozitorių Juzeliūną. Tačiau buvo ir įrašų, ir nuotraukų, ir filmukai. Tikrai neblogai padaryta. Paskui dar į pora parodų ten pat. Ir einame i VCUP pasižiūrėti kokį termosą nužiūrėjo tėvas. Žiūrime ir prieina moteriškė. Klausia, ar reikia patarimo ir pasako, kad vyrui nupirko į poledinę žūklę, tai sekančią dieną dat karštas būna vanduo. Komentarai internete irgi buvo geri, o dar akcija… Įsigyjame termosą ir einame iki tėvo darbo, pasiimti jo daiktų ir keliaujame namo. Pavalgom vakarienę, kurią dalinai padarė mama su tėvu. O paskui su tėvu žiūrim rusišką komediją. Smagus vakaras.

Ryte atsikeliame neskubėdami. Pavalgom ir keliaujam miestan. Vėl keliauju į arkikatedrą, tada po senamiestį iki Dievo gailestingumo bažnyčios, o tada iki rotušės, kur susitariau susitikti su draugu. Tačiau, jis nuėjo iki arkikatedros. Taigi susitikome pusiaukelėje. Susitikome pirmą kartą. Ir jis iškart puolė apsikabinti. Nustebau, nesitikėjau to. Nuėjome prie barbakano ir pakartojome mano penktadienio žygius. Paskui ėjome į Užupį. Ten yra Bernardinų kapinės, kuriose pradėta laidoti 1810 metais, tad senos, todėl norėjau ten nueiti.

Bernardinų kapinėse esantis paminklas

Paskui nuėjome išgerti kavos su pyragėliu. Pasikalbėjome apie viską ir apie nieką. Ir keliavome toliau. Sakantis punktas – pinigų muziejus. Jis man patinka, nes yra nemokamas, naujai padarytas, yra ką pažiūrėti. Jis pasidaro skirtuką, pasisveria, kad žinotų kiek kainuoja.Toliau keliajame į knygyną, o paskui į kitą. Tada vėl atgal į senamiestį, kur yra nereali vieta mėgstantiems skaityti knygas – Mint Vinetu.

Gatvelė į Mint VInetu

Gatvelė į Mint Vinetu

Tai knygynas-kavinė. Labai jauki vieta. Manau ten jam labai patiko. Ir galiausiai palydėjau iki stoties. Tikimės, kad susitiksim dar kartą ir atsisveikinam. Paskui gaunu iš jo žinutę, kad labai patiko ir gerai praleido laiką. Aš lygiai taip pat puikiai praleidau laiką. Nebuvo nejaukių pauzių, vis kalbėdome, Apie viską ir apie nieką. Štai tokio laiko praleidimo man labiausiai ir norisi. Liūdnoka jau vienai Vilniuje slampinėti, nors man tai padeda, apie nieką negalvoju ir galva atrodo tuščia.

Paskui grįžau į miestą ir nuėjau į bažnyčias vėl ir padėkojau už tokią dieną, kai vėl pasijutau kažkam įdomi ir jaučiausi puikiai. Paskambinau tėvui ir susitarėm susitikti. Susitikę nusprendėme grįžti pėsčiomis. Nežinau kaip, bet turėjau jėgų grįžti namo daugiau nei praeitą kartą. Pareidami užėjome į parduotuvę nusipirkti pūsryčių. Paskui į kitą parduotuvę, o ten melionams akcija, tai 2 kg melioną per pusę suvalgėme vakare žiūrėdami laidą.
Ir sekmadieno ryte susidedu daiktus ir einam iki stoties. Noriu anksti grįžti, nes mama vakare į darbą važiuos. Gero po nedaug, bet po 3 savaičių vėl turbūt keliausiu ten, kur man mieliausia – į Vilnių.

Copyright © 2016-2024 Varlė keliauninkė All rights reserved.
This site is using the Desk Mess Mirrored theme, v2.5, from BuyNowShop.com.